تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از بلوار میرداماد، جنب بانک اقتصاد نوین، پلاک 1180، طبقه دوم، واحد 4

دکتر بابک ساعدی / خدمات جراحی / هزینه جراحی لیفت صورت 1403
۵ دقیقه
هزینه لیفت صورت - دکتر بابک ساعدی

هزینه جراحی لیفت صورت 1403

آنچه می خوانید...

هزینه جراحی لیفت صورت یکی از موارد بسیار مهم برای کاندیدای انجام این روش زیبایی بشمار می‌رود. اغلب مردم برای انتخاب بهترین روش ها مقدار هزینه آن ها را در نظر میگیرند اما باید بدانید که عوامل مختلفی بر این مقادیر تاثیر گذار است. برای اطلاع از مقدار هزینه عمل لیفت صورت تا انتها با ما همراه باشید.

فاکتور تاثیرگذار بر هزینه عمل لیفت صورت

هزینه عمل لیفت صورت، تحت تأثیر چندین فاکتور قرار می‌گیرد. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم داشت:

  • تجربه و تخصص جراح که این جراحی را انجام می‌دهد، می‌تواند هزینه را تحت تأثیر قرار دهد و موجب افزایش آن شود. جراحان با تجربه بیشتر و شهرت بالاتر ممکن است هزینه بیشتری دریافت کنند اما در مقابل ریسک عوارض جراحی با این متخصصین کمتر است.
  • هزینه بستری در بیمارستان یا کلینیک می‌تواند هزینه کلی عمل را تحت تأثیر قرار دهد. بیمارستان‌ های خصوصی معمولاً هزینه‌های بیشتری نسبت به بیمارستان‌های عمومی دارند.
  • هزینه عمل لیفت صورت ممکن است تحت تأثیر پیش‌آمادگی بیمار قرار بگیرد. اگر بیمار نیاز به آزمایش ‌ها یا مشاوره‌ های پیشرفته قبل از جراحی داشته باشد، هزینه به دلیل این خدمات اضافی بیشتر می‌شود.
  • گاهی افراد این جراحی را همزمان با سایر تکنیک های زیبایی انجام می‌دهند که منجر به افزایش هزینه ها می‌شود.  باید در نظر داشته باشید که با عمل همزمان تکنیک های زیبایی، یک بار هزینه بستری در مرکز و یا هزینه بی حسی را پرداخت می‌کنید و این به نفع زیباجو است.
فاکتورهای موثر هزینه لیفت صورت

هزینه جراحی لیفت صورت شامل چه مواردی است؟

شامل هزینه دستمزد جراح، بی حسی مورد استفاده، دارو های بکار رفته و تجویزی، آزمایشات، نواحی مورد نظر برای تغییر می‌باشد. این هزینه ها در روند عمل برای هر فرد تا حدودی متغیر هستند و در جلسه مشاوره ای نیز قطعی بررسی می‌شوند.

🤖 بیشتر بدانید: مراقبت های بعد از لیفت صورت

هزینه عمل لیفت صورت 1403 در تهران

همانطور که ذکر شد هزینه این عمل به عوامل متعددی بستگی دارد و مقادیر دقیق بعد از معاینه شرایط صورت شما توسط پزشک مشخص می‌شود. حدود هزینه جراحی لیفت صورت در سال 1402 بیش از پنج میلیون تومان بود اما این مقادیر به طور قطع در سال 1403 با افزایش رو به رو شده است، بنابراین اگر قصد انجام این جراحی را دارید، حتما قبل از تصمیم گیری قطعی با پزشک متخصص زیبایی مشاوره داشته باشید.

لزوم مراجعه به متخصص جراحی پلاستیک با تجربه 

توصیه بر تمامی کاندید انجام جراحی لیفت صورت این است که این عمل را توسط بهترین متخصص جراح پلاستیک انجام دهند که در این زمینه سابقه و تجربه بالا داشته باشد. امروزه بسیار شاهد این مورد هستیم که پزشکان بی تجربه به انجام این عمل می‌پردازند و در مقابل دستمزد های پایین تری دریافت می‌کنند اما باید توجه داشته باشید که صورت یکی از نواحی بسیار حساس و تاثیر گذار در زیبایی است و نباید برای انجام این جراحی ریسک کنید. بهتر است برای انجام این عمل زیبایی، مقادیر هزینه را نادیده بگیرید و توسط متخصص جراح پلاستیک آن را انجام دهید و در نظر داشته باشید با بروز عوارض حاصل از جراحی لیفت صورت ناچار به هزینه های هنگفت برای درمان و بهبود آن ها خواهید شد. دکتر بابک ساعدی فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت بوده و تاکنون نتایج بسیار فوق العاده ای را در این زمینه رقم زده است.

نمونه کار جراحی لیفت صورت دکتر ساعدی

هزینه جراحی لیفت صورت در شهر شما….

هزینه جراحی لیفت صورت به عوامل متعددی بستگی دارد و ممکن است که این مقادیر برای افراد یکسان نباشد. دستمزد جراح انتخابی شما و همچنین سایر روش های همزمان نیز تاثیر فراوانی بر این مبالغ دارد. برای اطلاع از هزینه جراحی لیفت صورت در شهر تهران می‌توانید با شماره های تماس موجود، ارتباط برقرار کنید.

*~ سوالات متداول هزینه لیفت صورت ~*

دکتر ساعدی

دکتر بابک ساعدی (متخصص گوش و حلق و بینی)

دکتر بابک ساعدی، یکی از جراحان زیبایی کشور است که دارای مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه استانفورد آمریکا می باشند. ایشان سالانه صدها جراحی موفقیت صورت را انجام می دهند و عضو رسمی آکادمی جراحان پلاستیک بینی و صورت اروپا هستند. ایشان همچنین به دلیل تخصصشان در جراحی های گوش، حلق و بینی بسیار مطرح و شناخته شده هستند و در حال حاضر استاد تمام (فول پرفسور) دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز می باشند.

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز هزینه عمل باتوجه به معاینه شما تعیین میشود. درصورت تمایل از طریق اینستا میتوانید مشاوره انلاین داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *